czwartek, 21 marca 2013

.ROZDZIAŁ 4.




Siedzieliśmy w milczeniu, patrząc sobie w oczy. George nie wiedział co powiedzieć, a ja czekałam na jego reakcję. Cały czas trzymaliśmy się za ręce. Łzy spływały mi pojedynczo po policzkach. Świat stanął dla mnie w miejscu …

Jak to w Anglii bywa, zaczął padać deszcz. Na zewnątrz robiło się coraz ciemniej. Nawet nie wiedziałam, która była godzina, ale nie miało to dla mnie większego znaczenia. Do kawiarni zaczęło się schodzić coraz więcej ludzi, aby schronić się przed ulewą.

Puściłam jego rękę i wypiłam resztę czekolady. George wreszcie się odezwał:
- Ale skur … zresztą brak słów. Szczerze nie tego się spodziewałem. Jak … jak on mógł zrobić coś … coś tak okropnego swojej żonie i … i tobie – nie wiedział co powiedzieć … jak to ująć w słowa. Widziałam, że też był w szoku, że nie docierało to do niego, tak jak do mnie wcześniej.
- Sama nie wiem. Od zawsze dużo pił, ale tego też bym się po nim nie spodziewała, aż do dzisiaj. Takiego pre… - przerwałam w pół zdania. Do kawiarni wszedł, nie kto inny jak mój … mój ojciec. Nie umiałam nic z siebie wydusić, tylko patrzyłam się we drzwi. George odwrócił się, ale nie wiedział o co chodzi, aż go zobaczył. Popatrzył się na mnie.
- Czy to jest ON?  - zapytał
- Tak – przełknęłam głośno ślinę – ja … ja muszę stąd uciec. Nie chcę go widzieć – zaczęłam się jąkać.
- Nie dziwię ci się. Chodź za mną – powiedział.

Wstaliśmy i schyleni pobiegliśmy do jakiegoś pomieszczenia z tyłu kawiarni. Geo zagwizdał cicho, a chwilę później pojawiła się jego kuzynka.
- O co chodzi? – zapytała zdziwiona.
- Musimy stąd szybko wyjść, tak żeby nikt nas nie zobaczył – powiedział półszeptem.
- Ale dlaczego?
- Powiem ci wszystko w domu, a teraz proszę wypuść nas.
- Proszę – powiedziałam rozpaczliwym głosem.
- Niech wam będzie, ale ty – wskazała na George’a  - powiesz mi wszystko potem
Wyjęła klucze z torebki, podeszła do tylnich drzwi i je otworzyła.
- Dziękuję – powiedzieliśmy jednocześnie i wybiegliśmy…

Biegliśmy tak przez chwilę, aż kawiarnia zniknęła nam z pola widzenia. Zatrzymaliśmy się zdyszani. Usiadłam na ławce. Tej  samej ławce gdzie się dziś rano poznaliśmy.
-  Gdzie dziś nocujesz? – zapytał Geo siadając obok mnie.
- Zanocuję u przyjaciółki, a co dalej to się okaże – przez parę dni zostanę u Vanessy, ale gdzie później będę mieszkała to nie wiem.

Babcia zmarła jak miałam 2 latka, a dziadek jak 4. Nawet ich za dobrze nie pamiętam. Rodziców mamy nawet nie zdążyłam poznać. Mówiła mi, że zginęli w wypadku, jak była nastolatką. Miała chyba 14, albo 15 lat. Nie pamiętam dokładnie…
- Dobra, to gdzie ona mieszka? Odprowadzę cię – zapytał
- W jednej z dzielnic za parkiem – wstałam i zaczęłam iść. George chwilę później znalazł się obok mnie.

Było już ciemno i kropił deszcz. Na niebie świeciły gwiazdy. Ludzi już prawie nigdzie nie było, tylko od czasu do czasu kogoś mijaliśmy.

Po jakiś 20 minutach dochodziliśmy do domu Vanessy. Całą drogę przeszliśmy w milczeniu. W jej pokoju na szczęście świeciło się światło. Zatrzymaliśmy się przed jej domem i patrzeliśmy na siebie w ciszy.
- Yyym … Dasz mi swój numer telefonu? – zapytał George tym swoim uroczym głosem.
- Jasne – wymieniliśmy się numerami.
- Zadzwonię jutro.
- Ok. Będę czekała – powiedziałam – muszę już iść.
- Stój! Będziesz tu bezpieczna? Twój ojciec cię nie znajdzie?
- Raczej nie … Nie przypominam sobie, żebym mówiła mu gdzie mieszka Vanes.
- Ok. Jak coś to dzwoń w dzień i w nocy. Pamiętaj! – powiedział i mnie przytulił.



            OD AUTORKI:                          


Hejka! Miałam dodać 4 rozdzaił dopiero jutro ale na życzenie kilku osób dodałam dzisiaj :) Dziękuję wam za tyle wejść i komentarzy <3 Jesteście cudowni! 
Nie wiem kiedy pojawi się następny rozdział, ale postaram się dodać go jak najprędzej :) Już koniec zanudzania...
Mam nadzieję, że wam się spodoba i liczę na komentarze :***

13 komentarzy:

  1. Kolejny świetny rozdział :) czekam na ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no musze przyznać, że rozdział ci się udał . :D bardzo fajny jest : > czekam na ciąg dalszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super <3 może mój niegorówna twojemu ale http://gerfrudzia.blogspot.com/ jak ktoś czyta to jestem szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Czekam na następny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Veeeery goooooooood! Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że dodałaś wcześniej.
    I jeszcze ta muzyka, dodaje takiego klimatu. Mogłabym czytać i czytać. Czuję jakby czas zwolnił a nawet zatrzymał się. Wspaniałe uczucie.
    Pozdrawiam,
    Sophiexxx.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam że tak późno ale nie mam czasu. A w ostatniej chwili przypomniało mi sie że muszę zrobić pracę na wystawę (jeśli ją wybiorą, oczywiście) fabuła nawet 'fajna' jak narazie nie podoba mi się postać Geo, jednak może jeszcze rozbudujesz jego postać bo jak narazie jest zbyt.. Dziewczęca ? To znaczy fakt iż poznali się tego samego dnia i tak dalej takie zachowanie bardziej do dziewczyny, ale nigdy nie byłam tez w takiej sytuacji wiec skąd mogę to wiedzieć ? ;) Twoj styl pisania wymaga czasu, musisz urzywać bardziej rozbudowanego słownictwa jednak jak mówiłam to kwestia czasu no i oczywiście praktyki :) . Całość wygląda dobrze i miarę oniecująco. Wybacz jeśli cie uraziłam moimi słowami, nie miałam takiego zamiaru oraz stwierdziłam iż lepiej napisać tak komentarz niż (dla mnie) denne 'Czekam nn :***'
    Mam nadzieje że sie ze mną rownież zgadzasz :) xx
    +czekam na rewanż ;)

    http://youmakemefeelso1d.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym Cię obrażać, ale pouczasz innych, a sama w komentarzu zrobiłaś ortografa. Pisze się 'używać' a nie 'urzywać'.
      Pozdrawiam,
      Sophiexxx.

      Usuń
  8. Po części zgadzam się z osobą wyżej.
    Jak dla mnie jest naprawde ciekawie, sporo fajnych momentów, fajna fabułka-poodoobaa mi się :D
    I tak..czekamy na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :3 czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, czekam na następny ♥ +nie musisz mnie już informować na tt o nowych rozdziałach, zapisałam sobie twój blog i napewno będe wchodzić xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, czekam na następny <3 Nacia (wiesz która) xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropny ten jej ojciec.. Mam nadzieje, że jeszcze dostanie za swoje i będzie żałował. Ogólnie rozdział fajny ;] czytam dalej xd - @zaylik_

    OdpowiedzUsuń