sobota, 16 marca 2013

.ROZDZIAŁ 2.


      

Bałam się tego co miał mi do powiedzenia lekarz.

- Co jest z mamą? – pytałam, próbując zachować zimną krew. Nie udawało mi się – głos mi lekko drżał, a ręce się trzęsły.
- Mam dla pani złą wiadomość. Niestety pani matki nie udało się uratować. Tak mi …
- Ale, ale jak … jak to … ? – nie umiałam nic z siebie wydusić. Głos mi się łamał. Nawet nie wiedziałam, kiedy w oczach pojawiły mi się łzy.

Byłam w szoku. Nie docierało to jeszcze do mnie. Straciłam najważniejszą dla mnie osobę… Straciłam wszystko.

Chciałam być sama. Jak najdalej tego miejsca… Zaczęłam się rozglądać za najbliższym wyjściem. W drugim pokoju były drzwi. Wstałam i trzęsąc się wybiegłam z domu. Słyszałam tylko jak ktoś mnie woła. Biegłam najszybciej jak mogłam, żeby nikt mnie nie dogonił. Wołanie stawało się coraz cichsze, aż w końcu nie słyszałam nic po za własnym oddechem.

Było zimno, wiał mocno wiat. Miałam na sobie tylko bokserkę, a na niej cienką bluzę. Było mi zimno, ale wiedziałam, że nie wrócę do domu – nie zniosłabym tych wszystkich pytań na temat mamy. Nie teraz …

A co do ojca to bym go najchętniej zabiła, za to co zrobił! Już parę razy uderzył mamę. Ostatnia ich kłótnia skończyła się tym, że mama wylądowała nieprzytomna w szpitalu. Mogłam już wtedy zgłosić na policje co się u nas dzieje, ale nie mogłam: groził mi! Sukinsyn…

Gdy dobiegłam do parku zaczął padać deszcz.
- Super! Jeszcze tego mi brakowało – powiedziałam sama do siebie.
Usiadłam zdyszana na ławce i pozwoliłam płynąć łzom. W tamtej chwili chciałam z sobą skończyć. Moje życie nie miało sensu.




                            

OD AUTORKI:


Bylo 6 komentarzy więc, jest 2 rozdział. Jakiś taki chujowy mi wyszedł. Zresztą oceńcie sami :) 
Głosujcie na ankiecie co sądzicie o moim blogu :) 

6 komentarzy i next!  

14 komentarzy:

  1. Dlaczego?! Jej matka powinna żyć, a ojciec umrzeć. Na serio, no -,-
    Już chcę next ;p Weeny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie kochani....bardzo przejmujący...tyle emocji...
    Czułam ten wiatr, te łzy, ten park, oddech...tak jakbym to była ja..Naprawdę niesamowite Dawaj następny. <3 @AMika18434 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział, ale smutny, aż mi się chcę płakać :(
    Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale uważam że powinnaś pisać dłuższe te rozdziały, i nie wymagać od razu na samym początku 10 komentarzydo nexta.. xx ♥ btw. czekam na kolejny rozdział, napewno będe czytać! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :D Postaram się pisać dłuższe rozdziały :) A tym 10 komentarzy to się pomyliłam i tyle. Jest poprawione juz na 6 :)

      Usuń
  5. Momi że mamy te same bohaterki to na prawdę mi sie podoba :)

    [SPAM]
    Na moim blogu -- > http://beautiful-magic-and-scared.blogspot.com/ są tylko dwa rozdziały. Ja przestałam pisać. Nie ważne z jakich powodów. Ale mam małą prośbę. Mogła byś wejść, przeczytać i skomentować ? Wtedy przynajmniej wiedziała bym że komuś sie podoba i ktoś czyta. Bo mam głowe pełną pomysłów i chciała bym pisać znowu. Niestety nie wiem czy jest sens. + jeżeli Ci sie spodoba. Prosiła bym o zostanie na dłużej <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dłuższe rozdziały : )
    Genialnie <3
    Weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się moimi poprzedniczkami. Pisz dłuższe rozdziały.
    Przyznam, że zaczęłam czytać głównie dla George'a, ale bardzo mi się spodobał. Pojawiają się niewielkie literówki, ale każdy popełnia błędy. Radziłabym Ci założyć zakładkę z bohaterami, krótkim opisem fabuły oraz zakładkę 'spam', by nikt Ci nie zaśmiecał komentarzy pod rozdziałami.
    Czy możesz mnie informować o nowych rozdziałach na moim blogu http://londyn-i-jego-historie.blogspot.com/ w zakładce 'spam'. Z góry dziękuje.
    Czekam na next, pozdrawiam,
    xxx.

    P.S.
    Wyłącz weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG ! Poryczałam się normalnie *____*

    / Poprzedniczki mają rację! Pisz dłuższe rozdziały, bo historia zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet dobre,ale pisz troche dluższe rozdziały :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :) trochę smutne ale masz talent pisz dalej tylko dłuższe ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne : ) pisz dłuższe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, dla mnie długości rozdziałów są ok, bo nie chce się za bardzo męczyć, przy czytaniu długich. ;P śliczne. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super;] Czytam dalej ;D - @zaylik_

    OdpowiedzUsuń